Vuelve

Sede Electrónica

Si buscas un procedimento dirigido a persones físicas y a la ciudadanía en general

Si buscas un procedimento dirigido a persones jurídicas, autónomos, cooperativas, asociaciones, fundaciones, ONG?S...

Si buscas un procedimento dirigido a otras administraciones públicas o entes, organismos y entidades que integran el sector público (consorcios, organismos autónomos, etc...)

Ajut de xecs de consultoria per a la competitivitat industrial de les Illes Balears 2025

Convocatòria per concedir ajuts de xecs de consultoria per a la competitivitat industrial, en matèria de digitalització (programa I), internacionalització (programa II), sostenibilitat (programa III) i gestió avançada(programa IV) de les empreses industrials de les Illes Balears.

Código SIA

3173118

Personas destinatarias

Empreses i autònoms de caràcter industrial (revisar els epígrafs a la convocatòria)

Plazo máximo para la resolución y notificación

Sis mesos comptadors des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Silencio administrativo

Negatiu

Forma de inicio

D'ofici

Fin de la via administrativa

Si

Disponible para tramitar por persona apoderada

Si

Órgano competente para resolver

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Trámites

X

Sol·licitud de l'ajut

Requisitos

Podran ser beneficiaris les empreses que tinguin consideració de PIME, que la seva activitat estigui inclosa en algun epígraf IAE anomenats a l'article beneficiaris i que compleixin els requisits estipulats (veure l'article segon de la convocatòria)

Documentación a presentar

Les persones que, d'acord amb l'article 14.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estan obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb l'administració pública, han de presentar la sol·licitud i la declaració responsable en format electrònic seguint les passes següents:

1r. Entrar a l'enllaç Model sol·licitud, emplenar tots els camps i pujar la documentació obligatòria.

2n. Rebreu un PDF al correu electrònic que heu especificat a la sol·licitud. El representant de l'empresa ha de signar electrònicament aquest PDF.

3r. Presentar el PDF signat a través del botó que apareix més abaix "accés al tràmit telemàtic".

Modelos:

Plazo máximo

El termini per presentar les sol·licituds és del 12 de març al 2 d'abril de 2025, o fins el possible exhauriment, dins aquest període, de la quantia econòmica assignada.

Forma de presentación

De acuerdo con lo establecido en el artículo 16.4 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del procedimiento administrativo común de las administraciones públicas, puede realizar el presente trámite a través de uno de los siguientes canales (entre otros):


a) De manera telemática (*obligatorio para los sujetos obligados a relacionarse electrónicamente con las administraciones por el artículo 14.2 y 3 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, y opcional para a las personas físicas), haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.


b) De manera presencial (sólo para personas físicas), en cualquiera de las oficinas de registro de la Administración Autonómica, de la Administración General del Estado, del resto de comunidades autónomas o de las entidades que integran la Administración Local. Puede consultar las direcciones de todas las oficinas de la Administración Autonómica.


c) Además, también puede enviar la documentación por correo postal (solo para personas físicas). En este caso, debe presentar los documentos en un sobre abierto, a fin de que el personal de la oficina de Correos pueda indicar, mediante el sello oficial, el lugar, la fecha y la hora exacta en que se ha efectuado el registro. Estos datos también quedarán anotadas en el resguardo justificativo de la presentación.


*Los sujetos a los que se refieren los apartados 2 y 3 del artículo 14 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, están obligados a relacionarse a través de medios electrónicos con las administraciones, por lo que, de conformidad con lo establecido en el artículo 68.4 de la referida Ley, si alguno de estos sujetos presenta su solicitud presencialmente, la Administración Pública le requerirá que la subsane mediante la presentación por vía electrónica.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

X

Millora o modificació voluntària de la sol·licitud de l'ajut o de pagament i justificació

Requisitos

Haver presentat una sol·licitud per l'ajut o de pagament i justificació per a aquest procediment.

Documentación a presentar

S'ha de presentar la documentació que es consideri necessària per millorar o modificar la sol·licitud de l'ajut o la sol·licitud de pagament i justificació.

Plazo máximo

Fins a la data de finalització del tràmit de sol·licitud de l'ajut o de sol·licitud de pagament i justificació.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

X

Esmena de la sol·licitud

Requisitos

Haver rebut un requeriment d'esmena.

Documentación a presentar

S'ha de presentar la documentació requerida.

Plazo máximo

El termini màxim de presentació de la documentació és de 10 dies, segons l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

X

Sol·licitud d'autorització d'una modificació

Requisitos

Haver rebut una resolució de concessió d'aquest ajut.

Documentación a presentar

Document signat pel/la representant explicant la modificació que sol·licita.

Plazo máximo

Es pot sol·licitar durant tot el procediment.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

X

Desistiment de la sol·licitud

Requisitos

Haver presentat els documents per sol·licitar l'ajut de Xecs de Consultoria.

Documentación a presentar

Document de desistiment signat

Plazo máximo

Es pot desistir al llarg del procediment.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

X

Al·legacions a la proposta de resolució provisional

Requisitos

Haver rebut una proposta de resolució provisional de l'ajut de xecs de consultoria.

Documentación a presentar

Document al·legacions degudament signat.

Plazo máximo

10 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la notificació de la proposta de resolució provisional.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

X

Sol·licitud de pagament i justificació de l'ajut

Requisitos

Haver realitzat la consultoria especialitzada, i haver abonat la totalitat de la quantia al consultor.

Documentación a presentar

Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades, amb la llista enumerativa de despeses seguint el model.

Les factures emeses pel consultor.

Els justificants de pagaments realitzats al consultor en els terminis establerts en la convocatòria.

Memòria tècnica d'actuació segons els programa o subprograma.

Plazo máximo

El beneficiari ha de justificar l'ajut sol·licitat com a màxim en 20 dies naturals des de l'endemà de la reunió de tancament (punt desè de la convocatòria), i una vegada realitzats tots els pagaments al consultor en el moment de la justificació. Excepte per al programa III, que es pot justificar fins el 31 d'octubre de 2025.

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

X

Aportació de documentació

Requisitos

haver rebut un ofici sol·licitant la documentació

Documentación a presentar

Plazo máximo

10 díes hàbils

Forma de presentación

La presentación de este trámite únicamente se puede hacer por vía telemática y tiene que acceder haciendo un "click" en el botón «Acceso al trámite telemático» que se encuentra en la parte inferior de este trámite. Para poder hacer este tipo de trámite, debe disponer de certificado digital, DNI electrónico o cl@ve permanente.

Órgano competente para la tramitación

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Contacto

Servicio o Sección responsable

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Plaça de Son Castelló, 1 (Polígon de Son Castelló). Tel.: 971176161

(pindust@adrbalears.es)

Información sobre protección de datos

X

De conformitat amb el reglament (UE) 2016/679 i la legistació vigent en matèria de protecció de dades, s’informa del tractament de les dades personals que conté aquest tràmit

Responsable del tratamiento

Agència de Desenvolupament Regional de les Illes Balears

Finalidad

Tramitació del procediment

Legitimación

Compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics

Destinatario

No se cediran dades a tercers tret d'obligació legal

Derechos

Drets d'accés, de rectificació, de supressió, de limitació, de portabilitat, d'oposició i de no inclusió en tractaments automatitzats, com s'explica en la informació addicional

Información adicional

Descargar